Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowiska: TECHNIK RTG / TECHNIK ELEKTRORADIOLOG / POŁOŻNA / KOORDYNATORKA
Technik RTG / Technik Elektroradiolog
👉 Zakres obowiązków:
- współpraca w zespole
- obsługa nowoczesnych cyfrowych urządzeń wykorzystywanych do przeprowadzania badań mammograficznych
- przygotowanie pacjentek do badania,
- przeprowadzenie badań mammograficznych
- wypełnianie dokumentacji z przeprowadzonego badania
- obsługa częściowa rejestracji pacjentek
- utrzymywanie stanowiska pracy w należytej czystości
👉 Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę na pełny etat lub umowa zlecenie,
- elastyczne godziny pracy
- atrakcyjne wynagrodzenie nawet do 5 000 zł netto;
- przyuczenie do samodzielnego wykonywania badań mammograficznych,
- wzajemną pomoc i wsparcie współpracowników,
- pracę w najnowocześniejszym, w pełni skomputeryzowanym i cyfrowym środowisku
- pracę w ośrodku stacjonarnym i/lub mobilnym
👉 Wymagane kwalifikacje:
- Wykształcenie w zawodzie technika elektroradiologa
- Prawo Jazdy kategoria B
- Szkolenie z ochrony radiologicznej
👉Inne wymagane umiejętności:
- Mile widziane doświadczenie w wykonywaniu badań mammograficznych
- Dobra znajomość obsługi komputera, znajomość MS Office (Excel, Word)
- Samodzielność, solidność i pracowitość
- Odpowiedzialność i zaangażowanie
- Komunikatywność, logiczne myślenie
- Profesjonalne podejście do pracy z pacjentem
📋 Sposób aplikacji:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub 601050954
Przeanalizujemy Twoją aplikację i skontaktujemy się telefonicznie na krótką rozmowę. Jeśli przejdziesz ją pomyślnie, zaprosimy Cię na I etap rozmów do naszego ośrodka w Mielcu.
Po kilku dniach powiadomimy Cię o wynikach rekrutacji, nawet jeśli się nie dostaniesz, damy Ci znać.

Położna
👉 Zakres obowiązków:
- współpraca w zespole
- pobieranie wymazu cytologicznego z szyjki macicy w ramach Programu Profilaktyki Raka Szyjki Macicy
- współorganizacja pracy Pracowni Patomorfologicznej
- obsługa sprzętu do barwienia preparatów cytologicznych
- współorganizacja pracy Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Poradni Ginekologiczno-Położniczej
👉 Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę na pełny etat lub kontrakt,
- praca w godzinach 8-16 lub 10-18,
- wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia;
- przyuczenie do samodzielnego wykonywania badań cytologicznych i możliwość zdobycia certyfikatu,
- wzajemną pomoc i wsparcie współpracowników,
- pracę w najnowocześniejszym, w pełni skomputeryzowanym środowisku
- pracę w ośrodku stacjonarnym i mobilnym
👉 Wymagane kwalifikacje:
- wymagane wykształcenie: co najmniej policealne, prawo do wykonywania zawodu położnej
- Prawo jazdy kat. B (czynne)
- umiejętność obsługi komputera na poziomie dobrym
- gotowość do obsługi Elektronicznej Dokumentacji Medycznej
- gotowość do obsługi elektronicznego systemu zarządzania pracą przychodni
👉Inne wymagane umiejętności:
- Mile widziany Certyfikat pobierania cytologii
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność nawiązywania kontaktu z pacjentami
- Cierpliwość i wyrozumiałość w stosunku do pacjentów
- Zdolność wielokrotnego, precyzyjnego wykonywania tych samych czynności w długich okresach pracy
- Spostrzegawczość i umiejętność logicznego myślenia
- Komunikatywność, solidność, pracowitość, odpowiedzialność
📋 Sposób aplikacji:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub 601050954
Przeanalizujemy Twoją aplikację i skontaktujemy się telefonicznie na krótką rozmowę. Jeśli przejdziesz ją pomyślnie, zaprosimy Cię na I etap rozmów do naszego ośrodka w Mielcu.
Po kilku dniach powiadomimy Cię o wynikach rekrutacji, nawet jeśli się nie dostaniesz, damy Ci znać.
Koordynatorka w przychodni medycznej
👉 Zakres obowiązków:
- rejestracja pacjentów i organizacja badań profilaktycznych
- koordynacja pracy zespołu i wzajemna pomoc
- planowanie i realizacja działań promocyjnych i PR
- tworzenie i nadzór nad harmonogramem działań oraz pracy
- jazda samochodem służbowym
👉 Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia oraz premie,
- wzajemną pomoc i wsparcie współpracowników,
- pracę w nowoczesnym, w pełni skomputeryzowanym i cyfrowym środowisku
- możliwość realizacji własnych pomysłów
- pracę w organizacji z misją ratowania zdrowia i życia kobiet
👉 Wymagane kwalifikacje i umiejętności:
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- bardzo dobra organizacja pracy
- wysokie kompetencje komunikacyjne
- umiejętność swobodnego tworzenia i przetwarzania tekstów
- obsługa komputera i dobra znajomość Microsoft Office
- prawo jazdy kat. B (czynne)
- znajomość zagadnień związanych ze zdrowiem publicznym
- bardzo dobra organizacja pracy oraz obowiązkowość
📋 Sposób aplikacji: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub kontakt telefoniczny na nr 601 050 954
